BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 1, 2011

Luahan hati



Pertama kali ku dengar suaramu,
Sayunya hatiku merindui dirimu,
Walaupon belum kita bersua muka,
Namun aku ttp jatuh cinta..

Pertama kali ku bertemu denganmu, 
Sayunya hatiku melihat senyumanmu,
Aku mengharap engkau menerimaku, 
Kerna aku bersedia menyintaimu..

Akan ku renang lautan yg berapi,
Membuktikan kehebatannya cinta ini, 
Tetapi jikalau kau meninggalkan aku,
Terhiris hati ini, terguris jiwa ini,
Menangis x berlagu, ooowhhh....

Biarpun ombak yang merubah pantai,
Kasihku takkan hancur berderai,
Biarpun hati berganti hari,
Dirimu tetap ku nanti, ooowhhh..

Sayang ku pimpinkan tanganku,
Menuju mahligai bahgia,
Kita bersam nikmati kisah cinta,
Hidup bagaikan di syurga,
ooowhhh.. kasihh..



Setiap kali aq dengar lagu ney aq akan terbayangkan wajahnya.. 
dya amat penting dalam hidupku.. 
sejak aq mengenali dirinya hidupku menjadi begitu bahagia.. 
aq rasa hidupku ini begitu sempurna ketika aq berada di sampingnya.. 
aq juga dapat merasakan kasih syg yg dya curahkan kepadaku.. 
dya lah segala2nya bagi aq.. 
aq tidak mampu hidup sendirian tanpa dya.. 
malah hidupku kini bagaikan terpaut dengan janji2ku padanya..
 tapi xpe aq gembira sgt bila dapat menunaikan janjiku padanya.. 
kini aq mengharap dya dpt menerimu seadanya
 dan aq setia menyayanginya..
 aq juga mengharap dya tidak meninggalkan aku.. 
itu yg paling penting..
 kerana aku ingin sentiasa bersamanya.. 


hehe.. t'jiwang lebey plak.. 
ye lah kan nama pon luahan hati.. huhu...
 k lah pa2 pon kita layan lagu LUAHAN HATI
 ni yg ori dari penyanyi asal APIT..



layyyaaannnn...!! =)


0 comments: